keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Mindflow

Mulle tuli jostakin syystä hirveä himo kirjoittaa jotakin. Oon kirjoitellutkin tänään ja meilejä, ihan sikana viestejä kavereiden kesken ja myös joitain muita juttuja.  Tässä siis vaan ajatusvirtaaa.

Mä rakastan tätä säätä, joka täällä on tällä hetkellä valloillaan. Aurinko! Oon istunut viimiset kaksi päivää meidän parvekkeella ottamassa aurinkoa, sillä siellä tarkenee ihan pelkissä shortseissa ja topissa, jos istuu lattialla, koska sinne ei pääse tuulemaan yhtään. Ahh, welcome summer I've been waiting for u <3 nbsp="" p="">
Mä shoppailen ihan liikaa, mutta toisaalta en, kyllä ole ostanut mitään, mille en keksi jotakin funktiota. Tarvitsin uuden luomiväripaletin, koska siivooja oli tunkenut edellisen mun käsilaukkuun ja tajusin sen vasta, kun epäonnisesti tiputin laukun lattialle ja aloin ihmettelemään, miksi kaikki on pinkkiä. Tarvitsin jakun, koska tarvitsin jonkun siistimmän pitkähihaisen, jota voi pitää sisätiloissa. Tarvitsen perus/printtitoppeja, siis sellaisia, jotka menee missä tilanteessa tahansa, koska tömä sää yllätti minut ja mun kesävaatevarasto on noin puolikkaan matkalaukullisen kokoinen. Tarvitsin uudet bikinit, koska edelliset oli kaksi vuotta vanhat ja kulahtaneet (koristekivistä puolet irronnut jne..), joten en halua esitellä niitä pääsiäisenä mun miehekkeelleni Portugalissa..sukkia etenkin tarvitsin, koska melkeen kaikissa on reikiä ja jotkut muutkin on jo huomanneet sen.. Huomaatteko, kaikki on jokseenkin hyödyllistä, kerrankin. Sähkötupakkakin on hyödyllinen, koska se vähentää merkittävästi mun alkoholin käyttöä ja sitä kautta myös rahan kulutusta.

Matkailu. Minäkö matkustelisin? Noh, kuten jo luitte, niin oon menossa "lemmenlomalle" Portugaliin pääsiäisenä. Vähän tulee olemaan tavallaan outoa jakaa hotellihuone oman poikaystävän kanssa, eikä kaverin tai randomin. Outoa. Lisäksi oon menossa heinäkuussa Teneriffalle juhlimaan mun synttäreitä kavereiden kanssa. Tai siis miun ja bestikseni Kellyn synttäreitä, mutta saavutaan sinne mun synttäriaamuna ja Kellyn synttärit on oikeasti kaksi päivää aiemmin. Nämä on buukattuja jo. Elokuussa ajattelin mennä Kellyn ja mihelkeen ja muutaman muun kaverin kanssa Belgiaan yhdille isoille festareille kolmeksi päiväksi. Liput pitää ostaa ensiviikolla ja toivoin niitä synttärilahjaksi, vaikka pystyn ne kyllä itsekin kustantamaan, eli kysymys ei ole, menenkö sinne vaan, kuka maksaa liput. Puhumattakaan siitä, että tosiaan saatan muuttaa syyskuussa koulun perässä..ainiin en ole kertonutkaan minne..noh, jääköön vielä salaisuudeksi, koska en halua tehdä samaa virhettä, kun viimevuonna ja huudella etukäteen ennen kuin miut on hyväksytty kouluun. Sen verran voin paljastaa, että paikka on Euroopassa.

Niin ja se parisuhde? Miten ollaan parisuhteessa? En minä osaa! Siis en tiedä, miten kuuluisi olla ja mitä tehdä. Mä rakastan sitä, mikä on meneillään ja kaikki tuntuu luonnolliselta ja hirveen oikealta ja omalta, mutta onhan tämä "vähän" uusi ja outo maailma miulle. Justiinsa esimerkiksi tuo, että meen lomalle miehen kanssa. En ole kokaan ennen ollut lomalla MUN miehen kanssa.

Au pairus..mua pelottaa jättää tämä elämänvaihe taakse, koska oon niin tottunut tähän ja tää on nimenomaan ollut mun elämä melkein kolme vuotta. Osaan tämän työn ja tiedän kuviot. Mä myös tunnen tämän maan keskeiset paikat kun omat taskuni ja mulla on täällä hirveesti, hurjan hyviä kavereita. Onneksi mun uudesta opiskelumaasta (jos siis sinne pääsen) pääsee tänne halvalla muutamassa tunnissa, muuten esimerkiksi sen parisuhteen ylläpitäminen tulisi olemaan haastavaa (onneksi ollaan jo nyt viikot erossa ja viikonloput saman katon alla) ja kuolisin ikävään, kun en näkisi Kellyä ja monia monia muita.

..jospa lopetan ennen kuin menee liian syvälliseksi? :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti