torstai 8. toukokuuta 2014

This girl is on fire, she's walking on fire.

"Oh, she got both feet on the ground
And she's burning it down
Oh, she got her head in the clouds
And she's not backing down"


Vähän leija fiilikset. Minä, jossu, pääsin vihdoinkin kouluun. Ei se vielä ihan virallista ole, mutta varmaa kylläkin. Ihan jopa sellaiseen kouluun, johon oikeasti haluan mennä ja sellaiselle linjalle, jota haluan opiskella. Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? 

Muutan loppukesästä jo kolmannen kerran uuteen maahan, mutten kuitenkaan kamalan kauas Luxemburgista. 

Miun suhde muuttuu lähisuhteeksi nykyisen (puolittaisen)kaukosuhteen sijaan. Nykyäänhän tilanne on siis se, että nähdään kyllä jokaisena viikonloppuna, koska mies käy lähinnä käytännön syistä täällä luxissa, mutta meidän välissä on neljän tunnin junamatka ja sitäkin useampi kilometri. Ei se nyt vieläkään sama kaupunki ole, mutta 1,5h junalla tuntuu mulle lähellä olevalta, kun miettii nykyhetkeä.

Alan opiskella..shit sherlock, miksi edes kirjoitin tämän kohdan, tottakai alan opiskella. Mutta kuitenkin miusta tulee bachelor of arts and culture sen jälkeen, kun olen kolme vuotta opiskellut ahkerasti ja mulla on oikeasti opiskelukärpäsen purema jossakin.

...lopuksi haluatte varmaankin tietää, minnekä olen menossa? Kouluna on siis University of Maastricht ja sijaintina siis Maastrichtin kaupunki, etelä-Hollannissa. (Oikea kirjoitusasu on juu Alankomaat, mutta kuulosti hölmöltä mun korvaan...)

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti