keskiviikko 7. elokuuta 2013

..ja minä otan koko shown

"Otan koko shown
  Oli mitä vaan
  Sen koko paketin
  Mitä siihen kuuluukin

  Ja minä otan koko shown
  Täyden laidallisen käy miten käy
  Sen koko paketin
  Ainakin jotain uskalsin"
                   Koko show - PMMP

Mä olen ollut hieman hiljainen. Monettakohan kertaa kirjoitan tuonkin tähän blogiin viimeisen vuoden sisällä? No anyways, mulla ei vaan ole ollut mitään kerrottavaa. Kävin hakemassa mun astiat Espoosta yhtenä tiistaina ja metsästettiin samalla Sarille arskat, mutta siinäpä se. Mun elämä on pyörinyt lähinnä ruoan ja nukkumisen ympärillä nämä viimeviikot.

Viime viikonloppuna oli tosin miun juhlat. Paljon ruokaa ja juomaa ja kivoja tytsyjä, joiden kanssa juoruta kaikesta. Käytiin me kaupungillakin, muttei siitä ole oikein mitään kommentoitavaa, koska sama meno jatkui siellä, kun meillä kotona aloitellessakin.

Eilen mä olin tokaa kertaa töissä, wippii. No, saampahan ainakin jonkinlaisen matkakassan toivottavasti kasaan. Lomasijaisuuksia iskän firmassa siis teen. Muuten saisin varmaan muunlaistakin työtä, mutta koska en suostu jatkamaan enää joulun jälkeen niin heikolta näyttää ja lopetinkin etsinnät ja saman tien, kun Suomeen tulin. Onni on jännä asia ja mun arvohierarkiassa se on korkeimmalla. Kun tulin Suomeen niin päätin antaa tälle paikkakunnalla vielä yhden mahdollisuuden - turhaan. Kun en ollut ekan viikon aikana mähnyt yhtäkään kaveria kertaakaan ja tiesin, että ne harvat täällä pyörivät lähtee melkein kaikki takaisin kouluun syksyllä niin päätin, etten minäkään tänne jää. Eilen juttelin vähän Skypessä. En muista kerroinko täällä, mutta kävin näyttäytymässä yhdessä perheessä jo ennen Suomeen tuloa ja mä olen menossa sinne. Mun paluu Luxiin siis tapahtuu syyskuun loppupuolella, enkä voisi olla onnellisempi tästä päätöksestä. Mä olen valmis ja otan koko shown vastaan, mitä siihen kuuluukaan.

Tässäpä siis pikaisia kuulumisia, palaillaan astialle, kun on jotakin kerrottavaa (varmaankin ensiviikolla)

2 kommenttia:

  1. moi! tiiätkö onko sitä suomitytöt luxissa-ryhmää facebookissa enää olemassa? tulin luxemburgiin aupairiksi ja olisi kiva saada kavereita tältä suunnalta :)

    VastaaPoista
  2. En tiedä, hyödytkö tästä enää mitää, mutta kyllä se olemassa on. Se on vaan suljettu, eli tartteet kutsun sinne :3

    VastaaPoista