sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

How does it feel like to fall in love again?

Ekana tunnelmia perjantailta, jolloin tää ohjelma sekoili ja lähetyi tyhjän postauksen:
OI HESE MÄ NIIN KAIPASIN SUA!! Oikeasti, ei ole montaa ruokaa, joita Suomesta kaipaan, mutta hesen kerroshamppari on yksi niistä. Se paprikakastike, se kurkkumajoneesi, ahh. I fell in love again. Myös tää heseihin tullut langaton ja ilmainen netti on tosijees, kun pdottelee kulkuneuvoja. Mää olen siis Turuus nyt. JA TOIVOSIN, ETTÄ MUSTA TULIIS TURKULAANEN! Tuo Turun AMK ja jornalismi vaan iski jo pääsykokeissa ihan täysin ja mä niiiiiiiiiiiin paljon toivon, että tieni käy tuohon viereiseen rakennukseen syksyllä. Niiden haalarikin on ihanan värinen! Jossei ensisyksynä niin sitten 2014 syksynä, mutta toivon aiemmin mainittua ajankohtaa.

Molemmat pääsykokeet itsessään meni ihan hyvin, mutten tiedä, olinko tarpeeksi hyvä, vai jäinkö sinne tuttuun keskikastiin, jonka efortti ei ihan riittänyt. Sen näkee sitten kolmen viikon kuluttua, kun kirjeet kolahtaa postilaatikkoon. Kunhan kolahtaa oikeaan postilaatikkoon, eikä itella tapansa mukaan ala taas kääntelemään niitä.

Nyt saa siis virallisesti ristiä sormensa, varpaansa, kyynerpäänsä ja ihan kaiken, minkä ristiin saa sen puolesta, että minä pääsisin kouluun.

MYÖHEMMIN:
Harmi, että Turku on Suomessa, sillä mun koko matka oli niin täysi katastrofi ja surkeiden sattumusten summa, etten tiedä, haluanko oikeasti olla Suomessa enää yhtään. Jos ekana hukkasin mun puhelimen jo ennen kun ehdin Suomeen asti (se on kyllä pian mulla takaisin, onneksi), niin loppuviikkoon kuului mm. hsl:n takkuilua -> melkein myöhästyminen pääsykokeesta, unohtuneet farkut, joita kipeästi tarvitsin, sekä ryöstetyksi tuleminen. Jos kaikista n. 20 maasta, joissa olen ollut, tulen ryöstetyksi SUOMESSA ja vieläpä siellä vieraillessani, niin en oikein tiedä, mitä ajatella. Toivottavasti taskuvarkaalla on vitun hyvää käyttöä niille rahoille, joilla mun piti elättää itseni seuraavat neljä viikkoa.

Posted via DraftCraft app

1 kommentti:

  1. siis hei mä oon ollu täällä vasta viikon ja toi hesen hamppari on just se mitä kans kaipaan! :D

    VastaaPoista